Wednesday, 27 June 2012

Creepersy-trampki na platformie




Dzisiaj chociaż przez chwile udało mi się posiedzieć w parku. Już od dłuższego czasu zajęta nauką, nie mam czasu nawet na krótki spacer. Nie planowałam żadnej sesji zdjęciowej, nawet nie brałam z tego względu aparatu ze sobą. Post miał się utworzyć po ostatnim egzaminie, lecz z uwagi, że jestem w posiadaniu tych oto cudownych creepersów, nie mogłam o nich wam nie wspomnieć. Zawsze marzyły mi się prawdziwe creepersiaki, ale trampki na platformie też są fajne! I wyglądają wg mnie nawet lepiej niż typowe creepersy i mają grubszą podeszwę:) Wybiegłam na chwilę do dziekanatu przy okazji zrobiłam parę fotek mojego dzisiejszego outfitu telefonem. Już niedługo nowy post z moim nowym nabytkiem. See you soon ..sesjo zgiń !! :))))))))))

just belive ..come on



|creepersy-JFY_Allegro|leggings-House|blouse-NewLook|blazer,shirt-sh|

31 comments:

  1. uwielbiam creepersy ! choć sama żadnych nie mam, pewnie zaopatrzę się na jesień :P

    ReplyDelete
  2. Creepersami nie są trampki na platformie, lecz kultowe, rock n' roll'owe buty na słoninie -.-
    Ale ogólnie to pozytywnie :) Legginsy są ciekawe :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie dosłownie creepersy,ale to też odmiana creepersów poniekąd:)
      słoninka też jest:) nie ważne jak to się zwie

      Delete
    2. Właściwie to tak :D A ładne, nosiłabym :)
      Słoninka jest a ona najważniejsza :D

      Delete
  3. Nice pics!!

    Kiss
    http://jourlejour-marie.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  4. super są! rzadko widuję takie! wielki plus! pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  5. poluje na takie! były niedawno jeszcze w h&m, ale ich nie kupiłam :<
    ile za nie dałaś?
    pozdrawiam:*

    ReplyDelete
    Replies
    1. wiem, że były w h&m, ale chyba dość droższe. Ja wylicytowałam na allegro za nie całe 60 zł+przesyłka:)

      Delete
  6. całośc do mnie aż krzyczy! Boskie buty <3

    ReplyDelete
  7. Wszyscy o butach, a mi się podobają leginsy ;)

    ReplyDelete
  8. uwielbiam Twoje stylizacje ;)

    zapraszam na www.me-you-stylish.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. faajnie jest ;D świetne te cripersy <3

    ReplyDelete
  10. Mam takie same leginsy, są super:) Poza tym nominowałam Cię Twojego bloga do nagrody Versatile Blogger Award;-) Szczegóły na moim blogu, pozdrawiam!

    ReplyDelete
  11. Świetna stylizacja, jak zawsze z resztą ;)

    oj, współczuję :c do 15 lipca jestem uziemiona na działce. przyjeżdżam 15 lipca na te lampiony, a następnego dnia mam szczepienie i znowu wracam na działkę ... dosłownie gorzej niż w więzieniu. wracam dopiero jakoś dwa tygodnie przed końcem wakacji.

    jeśli możesz to pisz na moje gg (9300155), bo po prostu tak mi będzie łatwiej ;)

    ReplyDelete
  12. świetne są takie trampki;)

    ReplyDelete
  13. Świetne są! Uwielbiam wszystkie creepersy, a twoje mają genialny kolor! <3

    ReplyDelete
  14. mam jedne takie trampki z H&M i chodze w nich non stop od jakiegos czasu :)
    twoje tez sa b. fajne

    zapraszam do siebie na wyprzedaz szafy i nie tylko www.fancyicon.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Buty są genialne! Mnie też marzą się creepersy, jednak takie trampki to dobra alternatywa :) No i oczywiście do tego świetne leginsy :)

    ReplyDelete
  16. ciekawa stylizacja

    www.skinny-bottomed-girl.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. creepersy zjawiskowe , sama bede juz niedlugo bede miec bordowe ;) pozdrawiam i zapraszam do sb ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. *sama bede juz niedlugo miec bordowe (sorki za błąd)

      Delete